درد آدمی ...

درد آدمی آن زمان آغاز می شود که:

محبت کردن را میگذارد پای احتیاج.
صداقت داشتن را میگذارد پای سادگی.
سکوت کردن را میگذارد پای نفهمی.
نگرانی را میگذارد پای تنهایی و وفاداری را پای بی کسی...
 
همه میدانند که حقیقت این نیست، اما آنقدر تکرار میکنند که خودت هم باورت میشود...
 
دکتر الهی قمشه ای
 
خودم نوشت: واقعا به این نتیجه رسیدم که سکوت از نفهمی نیست، از جواب تو آستین نداشتن نیست، از بی عرضه بودن نیست، کسی که سکوت میکنه بزرگه، کسی که سکوت میکنه نمیخواد احترام بین آدما از بین بره، کسی که سکوت میکنه نمیخواد یه موضوعی ادامه پیدا کنه.
کسی که به همه محبت میکنه از دل بزرگشه نه از احتیاج.
ولی درک ابن موضوع ها هنوز برای خیلیا سخته...
 
  • ** گُلشید **
خب بیا درباره موضوع دیگه سکوت کنیم قبلیو رو ولش...
هوم؟؟
منظورتو متوجه نشدم، فکر کنم دارم خنگ میشم😅
مگه نگفتی گاهی ادما به خاطر موضوعی سکوت میکنند 

میگم اون موضوع قبلی که به خاطرش ساکت بودی ولش کن بریم سراغ ساکت شدن به خاطر یه موضوع دیگه.


ساکت شدن به خاطر یه موضوع دیگه😂😂

من هنوز اونقدر بزرگ نشدم که به این راحتی بتونم سکوت کنم:) اصلا مگه من سکوت کرده بودم؟ تو پستاتون که همش دارم پرحرفی میکنم😃
:( 
واقعاخیلی درده:( 

من عاشق سکوت وفهم وخویشتن داری توواسیم:) 
این حد از صبوری وخویشتن داری از من یکی برنمیاد:/ 
واقعا همیشه به صبوری وسکوتو خویشتن داری اسی غبطه میخوردم:) 
هروقت دلخور میشد سکوت میکرد...سکوت کردن وحرف نزدن خیلی توانایی میخواد...خشم خالی نکردن خیلی صبوری میخواد
یه مدته رسیدم به اینکه توهم اینجوری خویشتن نگه داری....



چی؟؟
من؟؟
شیب؟؟😅😅
ارهههه خودت:) 
نه بابا بهم نمیاد 😅😅
گل گفتی گلشید خانوم
درستش اینه که دکتر قمشه ای گل گفتن:)
من استرسم اینه یه خنگی بزنم تو‌رو از دست بدم:( بسکه دوسِت دارم...
اخه استاد خنگ زدنم😳😢

حالا انگار من چه تحفه ایم😂
نترس من ور دلتم 😂😂
آدمای خام و نپخته همچین برداشت هایی دارن....وگرنه درکش اصلا سخت نیست!!!

در کل بی خیالی رو طی کن😃
اوهوم

آره بیخیال باید بود تا دیوونه نشد😃
بعله بعله
عزیزم:)
خوشم میاد میدونی نتیجه ای که داره جز دیوونگی نیست😃

چه خبر عزیزم از مشهد برگشتی؟😊
آره😅😅

سلامتی
نه فعلا هستیم، فردا انشالله برمیگردیم.
تو چه خبرا؟؟ خوبی؟
چرا نمیاد؟
من تجربه دارم به یکی چیز خاصی نگفتم با ارپیجی زده منفجرم کنه😂
ولی تو صبوری وباگذشت...
اسی م اینجوریه....

توگُلی عزیزم 😍
توقلبیم نه وردلمی😘😁😍😘

یاد آقا محسن وجریان تف تفی کردنو بوسووب دخترا افتادم الان😳😳😳😂😂😂

آرپیچی😂😂😂
چی بگم والا خودم که همچین حسی ندارم انشالله که همینطور باشه...
ولی اسی واقعا صبوره

فدات بشم تو لطف داری😘😘😘
وای آره😂😂😂
ولی عیبی نداره تا باشه از این تف تفیا😂😂
سلام یادم رفت😅

عه پس همچنان التماس دعااااا😂
منم خوبم مرسی فدات😘 تا ساعت ۲ خواب بودم و تازه دارم غذا میخورم...‌‌😃
سلام به روی ماهت به چشمون عسلیت😘

سلامت باشی😃
عه پس برو بخور نوش جونت
سلام آشنا خوبی؟
پست آخرموبخون
یکی از اون ادمایی که دیشب بهش پیام دادم توبودی...
خواب بودی پیاممو پاک کردم...
قسمت نبود انگار سرتو بخورم:D 

😂😂😂
همینطوره عزیزم:) 
اره اسیم خیلی صبوره
اصلا هرکی منو تحمل کنه باهامم بحث نشه صبوره
من معیار صبوریم😂😂😂😂

خدانکنه😘
اره تاباشه ازاین تف تفیا😘😘😘😘😘😂
عزیزم این چه حرفیه تو خیلیم خوبی:)

پس کمر میبندیم برای تف تفی کردن وب😘😘😘😘😘😅😅
هان پاک کردی!!😕
باش میخونم ممنون😃
خواهش میکنم بی خیال...‌😊
بی خیال😅😅
تف تفی کردیم وبو به اندازه کافی😅😂😘😘😘

آشنا چیز خاصی نبود نوشته بودم سلام بیداری؟
امشب خوابت میاد؟
خودمم نمیدونستم چی میخواستم بگم:( 
درواقع دیشب به۴-۵نفر پیام دادم:| 
که همه هم پاک کردم😂
😂😂😂

به من پیام ندادی؟😉
تو رو میدونستم شب زود میخوابی
رفته بودم سراغ شب زنده دارا😂
که همه هم خواب بودن الحمدالله😅
شوخی کردم عزیزم

که شکر خدا شب زنده دارا از تو پستت معلوم شدن😂😂
فقط آشنا رو لو دادم که
بقیه موارد که معلوم نبود
بود؟😆😅

ولی جداً تو اولینو بهترین گزینه بودی حتی از نفر اولم بهتر
ولی چون دیر وقت بود توهم سفری بعدم خیلی سرتورو خوردم:( 
روم نمیشد پیام بدم:( 
خب خداروشکر😂میخواستم منظورمو شفاف سازی کنم که خودت تو پیام بعدیت گرفتی😂

لطف داری😘
وااا رو شدن میخواد مگه؟
تو دنیای دوستی این حرفا وجود نداره که.
حالا دیشب من زود خوابیدم ولیجدا محیا اگه به خاطر رو نشدن و این چیزا حرفی داشته باشی و نزنی ازت ناراحت میشم.
اها تازه گرفتم چی میگی...
آرههه شب زنده داران مشخص شدن دیگه شبای دیگه میرم سراغ اونا😅😂😂
😂😂😂
سکوت نکن 
اون موضوع رو حل کن 
گاهی سو تفاهمه:) 
نه دیگه متنو خوب درک نکردی:)
این سکوت منظورش اون سکوت نیست...
سکوتی که در برابر مسخره شدنا، تهمت زدنا، قضاوت شدنا میشه هست.
نه سکوتی که آدم از کسی ناراحت میشه و حاضر نمیشه با طرفش حرف بزنه تا اگه سوتفاهمی هست حل بشه، اتفاقا این نوع سکوت اصلا خوب نیست
چه سکوت تو سکوتی شد سکوت( سکوت آخر اسم تو بود😂😂)
اتفاقا خوب متوجه شدم 
بارها حس کردم مسخرم میکنن 
یا حالا هر چیزی 
یا حس کردم از کارم برداشت اشتباهی شده و باعث میشه کسی بهم تهمت بزنه 
برای همین با طرفم حرف زدم  دلیل کارمو .گفتم و اونم دلیل حرفشو و حل شده 
حتی گاهی هم عذر خپاهی کردیم از همدیگه:)))
حس بعد از این حرفا واقعا خوبه 
خب منم میگم جایی که بشه سوتفاهم هارو رفع کرد سکوت کردن خوب نیست.ولی سکوتی که از صبر باشه اون سکوت خوبیه.
آفرین به تو، کار خوبی میکنی:)
من مامانم همیشه سکوت میکنه، ینی همیشه میگه مهم نیس بزا شده ده سال بعد اونا خجالت بکشن..
ولی من، اصلااااا یکی یه حرفی بزنه سریع جوابشو میزارم تو استینش مگه اینکه حرفش خیلی بد باشه که کینه شو به دل میگیرم هر وقت که شد یه سال چهار سال ده سال بعد تلافی میکنم، کاش منم مث مامیم بودم حیف ..
عاشقتم یعنی😂😂

آفرین به مامانت
سلام
گلی حرم رفتی دعا یادت نره ها 
سلام خوبید؟
همتونو دعا کردم اگه مقبول باشه
از جمله شما و خانمتونو
امان از وقتی که محبتت رو میذارن پای وظیفه ت 
آره واقعا :/
همممم سخته مخصوصا واسه کسایی که این کارا رو انجام میدادنو اینا رور بهش نسبت دادن...
دقیقا، خیلی سخته
همه چی عالی، غیر از کلمه هنوز در خط آخر که نوشتن ش لازم نیست.
مگر اینکه انتظار داشته باشی همه مثل خودت فهمیده باشند. که شدنی نیست!

چی بگم، شایدم شما درست میگید.
شما خیلی لطف دارید ولی واقعا من هنوز خیلی فاصله دارم تا یه انسان فهمیده بشم.
حق با توئه
:)
شنبه ۲۹ تیر ۹۸ , ۱۲:۵۶ قاسم صفایی نژاد
همینه که میگن انسان‌های خدایی مثل درختی پربار می‌مونن در بیابان. همونقدر تنها.
بله دقیقا
واقعا حرف نزدن و سکوت دما نشونه ی شخصیت وبزرگیشونه..
اوهوم
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم به اشعارم سر بزنید
سلام ممنون
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan