حس عجیب و آشنا...

چند روزیه دوباره اون حس و حال اومده سراغم،همون حسی که خیلی هم عجیب نیست؛همون حسی که بعد چند روز با تلاش خاموشش میکنم و به خودم وعده و وعید میدم که بالاخره اون روزم میرسه.
همون حسی که دلم میخواد قلبم از شنیدن صدای زیباش تپش تند پیدا کنه طوری که اونم صدای قلبمو بشنوه و لبخند چهره ی زیباشو زیباتر کنه.
همون حسی که وقتی میاد سراغم دیگه زمام افکار و خیالاتمو از دست میدم و اونا هم سرکشانه به هر سو میرن.
همون حسی که خیالاتم هر لحظه اونو کنارم قرار میده و لحظاتم رو لبریز از وجودش میکنه.
همون حسی که وقتی هست،یهو تو اوج خنده اشک تو چشمام پر میشه،اولش با خودم میگم عاشقا تو خنده اشک میریزن تو که عاشق نیستی،بعدش با فکر به این جمله متوجه میشم که همون حس دوباره اومده سراغم.
همون حسی که وقتی میاد سراغم بدجور دلمو هوایی میکنه؛اما در اخر عقل و منطقه که اونو تو قفس به دام میندازه و نوای هشدار دهندش تو تک تک سلول های مغزم پخش میشه که:
تو هیچی از آینده نمیدونی،تو هیچی از سرنوشت نمیدونی،تو حتی نمیدونی کسی تو تقدیرت هست یانه؛پس برای این حس حکم حبس ابد صادر کن...
قلبم از شنیدن نوای منطق سخت فشرده میشه و ضربات کوبه ای احساسم به در و دیوار قفس تنها یک خروجی داره و اون خروجی چقدر شبیه بارونه...
 
 
  • ** گُلشید **
پس عاشقی... 
نه:)
چرا نه؟ عهههه نگو که ازون پستاس که واسه دیگرانه :( 
نه پست واسه خودمه اتفاقا
شاید منظورمو درست نرسوندم.
شفاف سازی:دلم عاشق شدن میخواد همین:))
آها حل شد، تشکر :))))))

خواهش:))))
چرا نباید عاشق باشی . عاشق شدن که فقط بین دونفر نیست . همینجوری عاشق باش ،عیبی نداره . کافیه بگی عاشقم عاشق هممممه چی ;)
بله حرف شما هم کاملا درسته:)
اگر بیهوده رنجیدی
از این دنیای بی رحمی 
به درگاهش قناعت کن
عنایت می کند حتما
دلت درمانده می میرد
اگر غافل شوی از او
به هر وقتی صدایش کن
حمایت می کند حتما
خطا گر میروی گاهی 
به خلوت توبه کن با او
گناهت ساده می بخشد
رهایت می کند حتما
به لطفش شک نکن گاهی
اگر دنیا حقیرت کرد
تو رسم بندگی آموز
حمایت میکند حتما
اگر غمگین اگر شادی 
خدایی را پرستش کن که هر دم بهترین ها را
عطایت می کند حتما...
:)))
چه شعر زیبایی:))
خیلی خیلی ممنونم.
هی روزگار.....
میفهممت خواهری.....
ولی کافیه باور کنی آینده زیبا و از آن توست ، خدایی که درد داده درمونم میده،سخت نگیر....

عکست قشنگه،آشناست.....
هعععیی
چی بگم خواهری...
سخت نمیگیرم و واقعا تنها امید هم فقط خداست.

ناقلا عکسای من همش برات آشناست هااا:))))
آشنا که منم،نه من نیستم....😃
بله میبینم هنر خواهر هنرمندم رو ولی نخواستم بشکافم که چقدر آشناست😃
😂😂😂
چقدر خوبه که آدم دچار این گونه احساس ها بشه.
بله خوبه،ولی بعضی وقتا هم اذیت کنندس...
بی خوابم اومدم وب گردی...
قشنگ نوشتی وغمگین...
حستو درک میکنم ...
عکستم خیلی قشنگه;) 
مرسی عزیزم
عکسم:)
یاد آرمین افتادم؛)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan