گم شدن...


زندگیه دیگه؛
گاهی خسته ت میکنه، خیلی خسته ت میکنه؛
اونقد که دوس داری خودکارتو بزاری لای صفحاتش.
یه مدت بری سراغ خودت. هیچی نکنی، با هیچکی حرف نزنی، حتی نفسم نکشی.
اما مشکل اینجاست بعد که برمیگردی
میبینی یه نفر خودکارو از لای کتاب زندگیت بیرون کشیده
و تو هم یادت نمیاد کدوم صفحه بودی.
گم میشی ..
و هیچی تو دنیا بدتر از این نیست که ندونی کجای زندگیتی.

 بعد از ابر 
بابک_زمانی


  • ** گُلشید **
خیلی زیبا. ممنون.
خواهش میکنم ممنون از شما:)
غلط بکنم خودکارم روزمین بذارم😂😂😂

همینجوریش گم کردم صفحمو 😂وای به حال وقتی که خودکارمم بزارم لای صفحه ، یکی دیگه برداره صفحه روخط خطی کنه😂😂

نه داداش ماازاوناش نیستیم😂😉
😂😂😂
خوشا به حالتون که خودکارو زمین نمیذارید😂😂

حالا برداشتن به کنار یکی خط خطی کنه بدبخت میشیم😂😂
من گم شدم تو دل بیرحم زمووونه :)))
شاعرم که شدی:)))

هممون گمیم:))
شاعر چیه بابا:)))
با اقتباس از ارش مسیح گفتم :)))
حالا من اومدم یه هنری رو بهت نسبت بدماا.خودت نمیذاری:))))
گم شدن خیلی سخته....😔😔😔
خیلیییی😔
نامرد بعضی وقت ها کتابم با خودکار میبره
این دیگه خیلی بده:(((
😞😞😞
هییییی روزگار....

:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan